Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

14 października 2013

SUROWY KREM SZARLOTKOWY


Wymyśliłam sobie mniamuśne, słodkie i sycące śniadanie.
Rozejrzawszy się po stanie posiadania w strefie kuchennej, wzięłam co następuje:

- 2 średnie, miękkie jabłka
- 2 dojrzałe banany
- 4 daktyle (niesiarkowane!)
- 2 łyżki mielonych nasion lnu
- 2 łyżki sezamu nieoczyszczonego czyli pełnoziarnistego
- cynamon (sporo)
- mleko ryżowe waniliowe, niewiele (wlałam jeden mały chlust z kartonu)

Owoce umyłam. Daktyle sparzyłam i namoczyłam. Banany obrałam i pokroiłam na kawałki. Jabłka, po wykrojeniu gniazd nasiennych, pokroiłam na cienkie plasterki, aby mój ręczny blender dał sobie z nimi radę. Jabłek nie obierałam ze skórki.
Nasiona sezamu uprażyłam na suchej patelni. Z reguły prażę większą ilość i przechowuję w słoiku.
Wszystkie składniki umieściłam w kielichu blendera i zmiksowałam.
Można dodać sok z cytryny i dodatkowe przyprawy (kardamon, imbir, goździki), w zależności od tego, na jaki smak ma się akurat ochotę.
Wyszło naprawdę pycha!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga