Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

29 sierpnia 2013

Owocowa sałata


 
W przerwie pomiędzy filozoficzno-życiowymi rozmyślaniami dobrze jest posilić się czymś smacznym i energetycznym. Sałatkę przygotować może każdy. Dobór składników zależy od indywidualnych upodobań oraz tego, co aktualnie mam w kuchni, w ogrodzie, pod ręką…

Oto wersja letniej sałaty z owocami i orzechami.

Na lodowej, chrupiącej sałacie rozłożyłam kostki świeżego ananasa, cienkie paseczki zielonej słodkiej papryki, ćwiarteczki moreli, dojrzałe borówki amerykańskie (choć tak naprawdę to polskie) oraz namoczone wcześniej włoskie orzechy (…też polskie…). Kompozycję dopełniły kiełki lucerny oraz listki świeżej mięty ogrodowej. Lubię węglowodany, więc dla zwiększenia sytości oraz dla smaku uzupełniłam danie słodkim ryżem, który miałam już wcześniej ugotowany. Tym sposobem w krótkim czasie przygotowałam kolorowe, lekkie, smakowite i pożywne danie pełne obfitości. Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga