Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

27 sierpnia 2013

Imieninowe prezenty dla siebie: Spacer na łąkę


Korzystając z pięknej pogody postanowiłam wybrać się na spacer i doładować swoje energetyczne baterie. W lesie było dość chłodno, poszłam więc przez łąki i dotarłam do małego jeziorka, na którym czekały na mnie najpiękniejsze imieninowe kwiaty. Cudne różowe nenufary unosiły się na zielonych liściach, uśmiechając się do mnie i wypełniając moje serce radością. Przypominały o miłości dla siebie, a może również zapowiadały nadchodzącą z zewnątrz miłość...?
Usiadłam na konarze drzewa, wygrzewałam się w słońcu i chłonęłam piękno otaczającej mnie przyrody. Wtem na jeziorku zawrzało, jakby pojawiła się ławica latających ryb. To kaczki rozpoczęły wyjątkowy rytuał kąpieli, pierwszy raz coś takiego widziałam! Niesamowity widok. Trzepotały skrzydłami, podfruwały, ślizgały się po wodzie, nurkowały, wyskakiwały... Energia życia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga