Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

27 sierpnia 2013

Imieninowe prezenty dla siebie: Patelnia warzyw z tofu


W ramach imieninowych prezentów przyrządziłam na kolację szybkie, smakowite i zdrowe danie.
W niewielkiej ilości wody udusiłam kawałki bakłażana z dodatkiem aromatycznych przypraw i różowej soli himalajskiej. Następnie na kilka minut dodałam pokrojoną czerwoną paprykę, kawałki ziołowego tofu, garść uprażonych nasion słonecznika i dyni, trochę nasion czarnuszki oraz niewielką ilość ryżu jaki został z wczorajszego gotowania. Na sam koniec - już bez gotowania - plasterki cukinii, które lekko zmiękły pozostawione na krótko pod pokrywką, zachowując swoją jędrność. Danie podałam ze świeżymi liśćmi bazylii oraz pokropione po wierzchu oliwą z oliwek extra virgin.

Przygotowanie zajęło mi niewiele czasu, przepis banalnie prosty, a efekt to rozkosz dla podniebienia i lekkość w brzuszku.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga